Το “Βαρόμετρο” θέτει στο επίκεντρο μελέτης τον ίδιο τον Πολίτη/ Καταναλωτή. Το βαρόμετρο” αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο που βοηθά τις επιχειρήσεις να λάβουν αποφάσεις για την λήψη βελτιωτικών μέτρων προς αναβάθμιση παρεχόμενων υπηρεσιών τους.
Βασικές Διαστάσεις έρευνας:
- Βαθμός ικανοποίησης πολιτών-επιβατών από την χρήση υπηρεσιών
- Εκτίμηση συμπεριφοράς καταναλωτή σε μορφές αγορών
- Παράγοντες – factors – επηρεασμού λήψης αποφάσεων καταναλωτή